2n Concurs de fotografia musical – Santa Cecília

Amb molta il·lusió us fem saber que l’AFA de l’EMMV organitzarà el II Concurs de fotografia musical de Santa Cecília 2023.

Bases del concurs:

La temàtica del concurs és la fotografia musical, és a dir, qualsevol imatge on quedi reflectit algun element musical.

NOVETAT! Aquest any no caldrà que imprimiu les fotografies. L’AFA s’encarregarà d’imprimir-les per tal de mantenir una uniformitat i facilitar la
participació, per això les haureu d’enviar al correu info@afaescolamusicavacarisses.cat, fent constar el nom de l’alumne o la família en el mateix correu.

El termini de presentació de les fotografies és del 30 d’octubre al 12 de novembre.
– Cada família pot participar amb una sola fotografia.
– El veredicte es farà públic durant el berenar de Santa Cecília que prepararà l’AFA el dia 22 de novembre.

Hi haurà 2 premis, consistents en dues targetes Regal de l’Auditori valorades en 30€.

El jurat estarà compost per mestres de l’Escola de Música, membres de la Junta de l’AFA i experts en fotografia.

Totes els obres seran exposades al vestíbul de la Fàbrica i posteriorment passaran a decorar els passadissos de l’escola de música durant el curs.

Llei de propietat intel·lectual. Les obres presentades són propietat dels seus autors, els quals autoritzen expressament a l’AFA de l’Escola de Música i Dansa de Vacarisses la publicació i utilització de les mateixes a la seva pàgina web o en cartelleres i exposar-les als llocs disposats per l’organització, indicant-se sempre a aquesta pàgina o lloc de publicació el nom de l’autor/a de l’obra.

Us animem a participar-hi! Visca Santa Cecília i visca la música!