Nova etapa a la Secretaria de l’Escola. Comiat a la Susana.

El passat divendres dia 10 de novembre va ser l’últim dia de feina de la Susana com a secretària de l’Escola de Música.

Després dels seus anys com a secretària a l’escola, des de l’AFA vam voler donar-li un petit detall en representació de totes les famílies de l’escola. Ser secretària de l’escola és una feina de cara al públic, moltes vegades poc valorada, on es gestionen moltes coses diverses a la vegada.

Moltes gràcies Susana pels anys dedicats a l’EMMV, a les famílies i sobretot als nens! Et desitgem una molt bona nova etapa!

Per altra banda, us presentem a la Teresa, la nova secretaria. Us demanem a totes les famílies que sigueu conscients de l’adaptació necessària en el nou lloc de treball i volem fer-li arribar una càlida benvinguda!

Aprofitem per recordar que aquest curs l’horari de secretaria ha canviat. Tenim secretària cada dia de la setmana, de dilluns a divendres de 16h a 20h de la tarda.